Oldalak

2012. október 4., csütörtök

October 4.

4. Ezt olvasom / What you read

Nálam is egyszerre több minden elöl van, nagyjából olvasás gyakoriság szerinti sorrendben vannak (kivétel a Morgan könyv, de az most várólistára került...)
Az álló könyv:
0.: Nishiki Hitoshi: Fuyú suru Ono no Komachi - Ono no Komachi (egy 8.sz-i, gyönyörű japán költőnő) legendáiról szóló tanulmány. Ő nagy kedvencem, a könyvet pedig a szakdogámhoz olvastam utoljára, de elővettem egy kis gyakorlásnak (és annyira szép a borítója, hogy külön felállítottam :)
A többi felülről kezdve:
1.: Morishita Noriko: Nichinichi kore kójitsu (Minden nap egy gyönyörű nap) - egy japán teaszertartásokról szóló picike könyv
2.: Marlo Morgan: Vidd hírét az Öökkévalóknak - ebbe beleolvastam, de annyira borzalmas volt, hogy le is tettem, amikor az anyától elveszik az egynapos babáit... még itt-ott belelapoztam, de az eleje tele van gonoszsággal, és szenvedéssel :( Úgyhogy nem tudom, elolvasom-e majd végül...
3.: Coué: Elméd gyógyító hatalma - az egyik őskövülettől, sok minden ismerős belőle. Most nyáron találtam Anyukámnál :)
4.: Adele Faber, Elaine Mazlish: Beszélj úgy, hogy érdekelje, hallgasd úgy, hogy elmesélje - a legszuperebb gyereknevelési könyv eddig, már sokadjára olvasom, ill. "tanulom" :)
5.: Kuwashii kokubunpó (Részletes japán nyelvtan) - melóhoz kell
6.: Kiss Sándorné Székely Ilona: Japán nyelvtani összefoglaló - szintén melóhoz
7.: Az ínyesmester szakácskönyve - 1932-es kiadás, gyönyörű nyelvezettel és klassz receptekkel (pl. borleves, "Ötórai tea és ami hozzávaló" :)


Nincsenek megjegyzések: