Oldalak

2012. június 24., vasárnap

Csak ma (ne)

Még régebben készítettem pár "írásos emlékeztetőt" gyurmából, majd mutatom őket sorban. A "csak ma" vagy "csak ma ne" könnyebben betartható számomra, mint ha azt mondom: "többé nem", és mivel túl sok édességet ettem mostanában, ezért ezt hoztam desszertnek vasárnap estére:



És megmutatom a valói hűsítőnket is: saját joghurt ribizlivel (és nyírfacukorral :) 


A joghurtot is lehet párféleképpen készíteni, én így szoktam: a friss tejet felforralom, amikor már bele tudom tenni az ujjam, befőttes üvegbe töltöm, 1/2 l-hez teszek 1 ek natur joghurtot, megkavarom, lezárom és betakarom. Kb. fél nap alatt lesz olyan, ahogy én szeretem: épp kellemesen savanykás. A lényeg, hogy 30-40 fok az ideális, és hogy lassan hűljön ki - és minél lassabban hül ki, ill. minél több joghurt megy a tejhez, annál savanyúbb lesz. Nem szoktam aprózni, mivel ebből legalább 1.5 litert megeszünk/iszunk egy hétvégén...)


Egészségetekre! :)

Nincsenek megjegyzések: