Oldalak

2012. január 20., péntek

Pages of My Book

A repsztőlakkot a grungeboard szárny miatt vettem elő a múltkor, és végül erre az oldalra került. Ez egy inspirációs kis album lesz (Yabo albumból) amibe mindenféle technikákat vagy stílusokat próbálgatok ki. Ehhez az oldalhoz az inspirációt a Pages Of My Book (japán inspirációs oldal) adta. Annyira tetszenek, hogy a régebbieket is elmentettem magamnak, és beterveztem, hogy ha maaajd lesz időm, akkor visszamenőleg is sorra kerülnek :)
I created this LO inspired by Pages Of My Book (a japanese inspiration blog). I like it so much, that I decided to create former ones to. This would be an inspirational album (from a Yabo 20cmx20cm album), to try new techniques or styles or whatever I just want to...




Próbálgattam a nyomtató nélkül való boldogulást is, különböző betűk írogatásával... hát még mindig jobban szeretem a nyomtatót. De azért még keresek jó kézírásos ötleteket.
I also tried various handwritings... but I still think, I prefer printer. But I'm looking for other handwriting ideas.

Szép napokat!
Have a nice day :)

Nincsenek megjegyzések: