Oldalak

2011. december 10., szombat

Karácsonyváró: esküvővel és haditengerészettel

Más szemmel is érdemes megnézni mindent: például mi sülhet ki belőle, ha mixeljük a hűtőmágnest és a Karácsonyi papírt?


Ha Valaki gyűrűt kap Karácsonyra, és saját kezűleg szeretne készülni a nagy napra, körülnézhet rögtön a karácsonyi papírok között is. Én is abból alkottam az Esküvő Kreatívan oldalra, Noé felkérésére: az előző hetek ötvözéséből született az "Esküvői ültetőkártya és köszönőajándék egyben" (hasonló gyors & praktikus stílusban - csak azt sajnálom, hogy nem 5 évvel ezelőtt jutott eszembe, mert akkor idő hiányában nem tudtam végül megalkotni, amit elterveztem :(

És ha már más környezetben elhelyezés: Karácsonyi hangulatkeltőnek az idei kedvencem a Brit Királyi Haditengerészet "HMS Ocean helikopter hordozójának" legénységének Karácsonyi klipje (annak örömére készítették, hogy hosszú idő után hazaérhetnek Karácsonykor, és érdekes adatokat olvashattok a klip alatt).



Bár személyesen nem vagyok érintett, mégis mély hála töltött el, hogy háborúzás helyett ilyet alkothatnak.

Boldog békés és örömteli Karácsonyi készülődést kívánok :)

1 megjegyzés:

Vera írta...

Haha, :D ezt valóban jobb nézni tőlük, róluk!