Oldalak

2011. december 2., péntek

December Lapjai 2.- Alkotos blog-hop

Réka már ki is töltötte az 1-i oldalát, itt tudjátok megnézni! Ha szeretitek a szépet :)
Az enyém max. fél órát igényelt , ez a legbonyolultabb oldal, amit terveztem az idei Naplóba: egy ablakos lap. Nézzétek el nekem, hogy mixertasakos változat lett, de annyira szeretem, ahogy zörög, meg mozog benne a sok csillogó cucc (és különben is, a gyerekek is imádják).

felhasználtam: Yabo album, Yabo szegecs, maradék papírok, fólia, csillogó+lapos dolgok :)
Két réteg papír közé két réteg fólia, közé pedig mindenféle lapos és csillogós, ami csak van itthon (flitterek és szórógyöngyök, amiket kb. 5 éve vettem, és még van bőven ;)
A sötétzöld keret maradék, a feliratot a ebből a papírból vágtam ki. Ma még túl izgalmas nem fog történni, azt a pár sort majd a keret köré írom. Az ablakon betekintve vidám fényképeket lehet majd látni : szombaton gyerek-buliba megyünk, vasárnap nagyszülők jönnek)

A többi egyszerű lesz, hasonlóan a tavalyihoz (amiből kiderült, hogy tavaly 1-én és 2-án egész nap hullott a hó :)


És hogy December 3. mit rejt? Nóri-nál meglátjátok :)

1 megjegyzés:

Réka írta...

Gyönyörű lett, Hana! Nagyon tetszik és nagyon ötletes! Remélem megmutatod megtöltve is! Alig várom. :)