Oldalak

2011. december 15., csütörtök

December Lapjai 15. - Alkotós blog-hop

Ha nem történik semmi lényeges, vagy nem készül fénykép, az érzéseinkről, gondolatainkról, szülőként pedig legfőképpen a gyerekeinkről mindig tudunk írni valamit. Nálam kommentnek mindig van helye, és igyekszem, hogy fénykép nélkül se nézzen ki túl bénán az oldal.


Az egész albumhoz év közben kivagdosott és felhasználatlanul heverő papírokat használok, ezért csak összeraknom kell őket: a mai szöveg például maradék papírcsíkokra (vagy közéjük) kerül. (A szép papírjaimon kívül) egyedüli "izgalmasabb része" talán a 3D-s fenyőfa, amihez lyukasztottam 4 fenyőt, majd félbehajtottam őket, és összeragasztgattam. 
 

Tegnap Rózsa oldalán annyira tetszett a havas fenyő, hogy elkezdtem drukkolni, hogy ne eső, hanem hó essen, és akkor én is jól behavazom az enyémet!

Holnap Ágikánál láthattok valami szép ötletet! Érdemes meglátogatnotok, hiszen Ő most különös gonddal örökíti meg az eseményeket! ;)


1 megjegyzés:

Réka írta...

Hűűű, nagyon cuki a 3D-s karácsonyfád. Nagyon tetszik. Ez hópehelyben is nagyon jól mutathat. :)