Oldalak

2011. november 30., szerda

Last minute adventi naptár és December Lapjai blog-hop!

Utolsó pillanatban elkészíthető, helytakarékos adventi naptárunk lesz idén - tulajdonképpen egy dobozka:



Yabo fotokockából készült (összeállítás előtt béleltem, így végre nem kellett órákat bajlódnom, hogy belül is tökéletes legyen az illesztéseknél :) elején letéphetős naptár mini Post It-ből , erre CreatiWitches-es pecséttel számokat pecsételtem.
Minden reggel le lehet tépni egy lapot, a dobozt pedig éjjel feltöltik az angyalkák.

És hogy mi  kerül bele? Élmények! A szöveges naptárötletet tavaly láttam először és nagyon megtetszett, mivel sem a minden-nap-édesség, sem a millió felesleges kis vacak ötlet nem nyerő nálam. Így viszont mindig lesz valami értékes családi emlékünk, ami bekerülhet ebbe az albumba:

 December Lapjai - Adventi Napló

Az angol Decembed Daily-t Borka magyarosította December Lapjai-ra. Szerintem meg zseniális :)
Ha nem is mutatom meg mindet, pár lapot mindenképpen láthattok majd az Alkotós blog-hop keretében. De hogy mikor, az titok ;)

A szöveges naptár nagy előnye, hogy az adott naphoz tudom majd igazítani - vagyis ha lesz hó, rögtön mehet is bele a szánkózás :D
Eddig ezeket írtam össze:
  • reggelire valami "különleges"
  • tobozokat gyűjteni
  • mécsestartó díszítés együtt
  • sütikészítés (többször is lesz)
  • nem pizsiben, hanem "beöltözve" ruhában aludni éjjel
  • Karácsonyi kivilágítást nézni, megszámolni miből, hány dísz van (nálunk a számolás bizony élvezetnek számít ;)
  • "DVD party" - ehetnek a TV előtt :)
  • szánkózás Apával / Anyával
  • Jézuskának levelet írni / rajzolni
  • kreatívkodás Anyával
  • díszek kirakása (többször is lesz, tavaly is rettentően élvezte a nagyfiam :)
  • kis barátokkal kakaó (forró csoki) + sütizés
  • karácsonyi mese olvasás
  • családi séta tüzet és Betlehemi állatokat nézni
  • fát díszíteni

Magyarul Viánál találtok ötleteket, angolt pótolom :)

Vidám készülődést kívánok Mindenkinek, és várunk a blog-hopon!

3 megjegyzés:

Unknown írta...

A dobozka nagyon szép lett, tetszik az ötlet és a lista is. :)

Bmary írta...

Nagyon tetszik az ötlet!!A doboz pedig valóban szépséges:)

Márta írta...

Nagyon jó ötlet, kár hogy nem korábban találtam az oldaladra, de jövőre én is csinálok ilyet! :)