Oldalak

2011. október 3., hétfő

Ajándékok

Az ajándékos bejegyzést már nagyon régen tervezem. Szép lassan sikerült a hozzávalókat összerakni, és most itt van: köszönöm Nektek! :-)
Ezeket a kedvességeket Tőletek kaptam, és végre meg is mutatom, mi lett belőlük, vagy mire használom őket :-)

Katicától: SK (!!) fekete kord táska. Scrapper vér azért befigyel: a piros virág, miltonnal a közepén az eredeti díszítéshez tartozik ;-)
Mit kezdtem vele: még rávarrtam a kedvenc gombjaimat, és a pántokra pedig egy-egy Yabo nagy szegecset erősítettem :D
Szeretem, mert: nyúzható, és JÓ sok minden belefér!! (és még mindig bírja a strapát! :-)


Csutitól: klassz kis idézetes könyvecske + "mindig jól jön" scrappelt doboz.
Mit kezdtem vele: a könyvből még nem idéztem (de fogok ;-) a dobozban pedig a gombjaim kaptak helyet. Az alja sajnos kisebb baleset áldozata lett időközben, de szerencsére Ákos hasonló bonbont kapott év végén, úgyhogy le tudtam cserélni, és továbbra is tudom használni :D
Szeretem mert: klassz a mérete, lapos és könnyen tudok benne válogatni. (És passzol a sorba, mert azóta van még 2 ilyen dobozom :-)


Mónikától: ajándék tasak + scrappelt Post It tartó.
Mit kezdtem vele: az ajándéktasakját sajnos megviselte a Postai út, de mentettem róla amit tudtam :D rátettem a Post It tartóra. 
Szerettem mert: hasznos, és magamnak sosem csinálok valahogy ilyet :O
Használtam jó sokáig, míg végül megadta magát :(


Szintén Mónikától: mini (poháralátét) album
Mit kezdtem vele: sokáig árválkodott az asztalomon. Fényképeket nemigen hordok magamnál, másnak meg nem szívesen adtam volna oda ;-) Aztán megtaláltam az ideális belevalót. Az egyik japán magazinból kivágtam pár kedvenc lakásbelső képemet, beleragasztottam, körberajzoltam. (Igen, szeretek ilyen "vágy" dolgokat nézegetni)
Szeretem mert: pont kézbe illik, imádom ezt a méretet!! És élvezet nézegetni azt a mini képeskönyvet :D



 


Köszönöm őket! Nagyon szeretem őket, hasznos és főképpen szép ajándékokat alkottatok :D

További szép napot és a többit :D

Nincsenek megjegyzések: