Oldalak

2010. szeptember 15., szerda

Miniatűrök

Kici korom óta imádm a miniatűr dolgokat :-) Aztán a Hugom elkövette azt a hibát, hogy szülinapja volt, én pedig addig nézegettem a gyurmás lányoknál a tortákat ("ááá, én ugyan nem fogok ilyet készíteni, mert szinte mindenki ilyet alkot" felkiáltással), hogy végül tortás fülbevalót kapott :-) Amit persze elfelejtettem lefényképezni :(
Viszont teljesen rákaptam a sütizés ízére :O Annyira könnyű készíteni, és annyira gusztán néznek ki!! Gyorsan alkottam magamnak is egy fülit (az élvezet kedvéért felemásat :-) Aztán készült még fehér-sárga esküvői hangulatú, meg citromtorta, meg puncs-fehér jégkrémtorta is. Majd lesznek képek is előbb-utóbb.
Aztán elájultam Bözse munkáitól, és a kettő ötvözéseként jött az 5let, hogy scrappelek egy fülbevalót magamnak a fiaim képével - de még előtt készült a Scrap.hu-n levő fényképcserés játék keretén belül Kisvirágnak egy medál :D Ha már úgyis miniatűr-gyártásban vagyok :-))) Az geézs 4x4 cm, úgyhogy picit nehéz volt "tologatni" a darabokat rajta, de úgyis hamar összeállt.
Remélem tetszik!! SOK Szeretettel:

Én pedig köszönöm a gyurmás Lányoknak és Bözsének az inspirációt!! :*
Szép napot Mindenkinek!

Nincsenek megjegyzések: