Oldalak

2010. február 20., szombat

Japán kihívások + gombok

Megint nem tudtam aludni péntek éjjel, úgyhogy legalább alkottam :D
A Scrap In Japan 16. vázlata ANNYIRA tetszett, hogy mindenképpen fel szerettem volna használni. Szombat déli1 óra volt a határidő, ezért úgy tűnt, hogy a kihívásra már nem leszek kész.. ám "hála" a nem alvásnak, az utolsó pillanatban becsúsztam :-)
És mivel ehhez a vázlathoz, és az elképzeléseimhez pont passzolt a ScrapxScrap kihívása, hát ismét mixeltem.

I created this page inspired by the Lo of Scrap In Japan Challange 16. - I loved this LO so very much!! I thought, I can't join the challange, but I could finish it at the very last moment (because I couldn't slepp at night :-)
And I mixed this challange with ScrapxScrap Challande 21, because it perfectly matched to it. The title says: THEY - are my great-great grandparents


Papír/paper: SBK - Jenny Bowlin Kit, Virágok/flowers: SBK, farkasfog szalag/ribbon: Yabo, gombok/buttons: Hana
A szivecskéért köszi Mesinek!! :D

A nagy bajom az volt, hogy nem volt olyan fotóm, amit fel tudtam volna használni - Ákosról meg Barsról. Ám múltkor lenyúltam jó pár fényképet Mamámtól (a fényképész család előnye, hogy sok régi kép van :-), és hááála az Égnek, régen nem szabvány 9x13-as képeket készítettek ám :-) Úgyhogy az anyai-nagyanyai dédszüleimről született végül oldal. Nem egy időben készült a két kép, de azért ezeket választottam, mert ez a két legjellegzetesebb kép Róluk.
(De ezt a klassz vázlatot még tutira megcsinálom a két (három) Pasimmal!! :-))
Igazából nincsen semmi különleges rajta - hacsak az nem, hogy a pici betűket egyenként nyomtam a Lidle-s betűpecséttel, és hogy a varrás kézzel készült - na ja, akinek nincsen rendes varrógépe.. (megvarrtam, de az enyém csak egy láncöltést tudó kis izéke, és jól elrontotta. Nem volt energiám és időm szórakozni a beállítással, inkább gyorsan kézzel megvarrtam a lyukak mentén.
Azért nekem tetszik :-)
Valami különlegeset azért szerettem volna rá, és mivel mostanában úgyis gyurmára jár az agyam, gyorsan készítettem pár vintage-os pecsételtet, amik passzolnak az oldal színeihez. Csak ajánlani tudom Mindenkinek, hogy próbálja ki!!! Annyira jó, amikor az oldalhoz készül valami kiegészítő :-)) NAGYON egyszerű, és gyors (nem úgy, mint a kisvirágosak :-)

It's quite a simple page, but I like it :-) Thugh I wanted to add something special, so I created some buttons fit to this page :-) My shop is only hungarian right the moment, but if You want, You can order in email (floramiko@gmail.com).
But I think, everyone should try to create something like this to fit to the actual page :-) It's really simple!!

Feltettem azért a boltba is, ha Valaki inkább rendelne készet... (közvetlenül rendelve szokás szerint kevesebb: 750.- ).


Köszi, hogy itt jártál, és szép napot :D
Thanks for visiting, and have a great day :D

2 megjegyzés:

Szunyo írta...

Ugye, milyen klassz a saját alkotás az oldalon? :))
A tiéd pedig amúgy is nagyon klassz, ahogy az oldal is!

Katica írta...

Hana...ugorj be hozzám egy kis olvasós játékra :-D