Oldalak

2009. december 4., péntek

A tél szárnyán :-)

Nem igazán kedvelem a fantázia oldalakat, de ehhez a fényképhez mi más illett volna?

A kép még 2003-ban készült, Japánban, a Ghibli Museum-ban. Imádom Miyazaki Hayao rajzfilmjeit (magyarul is már jó pár megjelent szerencsére :-) úgyhogy az egyik NAGY vágyam teljesült, amikor sikerült elmenni oda. Hát nekem kánaán volt. Kedvencem a nagy plüss macskabusz volt, amibe a gyerekek bemehettek játszani, a cica alakú csap-gomb, no meg a hatalmas Laput robot :-)
Jó nagy a látogatottsága, felnőttek gyerekek egyaránt élvezik :-) Mindig van egy külön kisfilm, amit egyébként nem forgalmaznak. Amikor én voltam, a "Mey és a kölyökmacskabusz" volt. Hát, ha láttatok már tündérit!
A komment is erről szól, hogy mindenkinek lehetnek fura kívánságai, és az én egyik ilyen kívánságom volt ez. A fa és a Mikulásvirág pedig arra utal, hogy ez volt az egyik Karácsonyi ajándékom :-)
A cím ugyanaz kicsiben japánul.
Túl nagy díszítést nem tettem rá, csak apróságokat. Gyöngytoll, firkálás (jp: "Robot Laputáról" és "Hana"), strassz néhány hópehely közepébe, pár lepkét becsillámragasztóztam, a cimkét sk vágtam, nyomtattam. Ezeken kívül pedig pár Miyazaki hős került rá: Nausika az egyik papírkönyvjelzőről, Totoro és a makkurosukék pedig egy régi naptáramból (amit ideje volt már szelektálni, de eddig sajnáltam a figurák miatt ;-)

Papír/Paper: SBK / Winter's Wing - Magical Tree, Virág/Flower: SBK / Mixed Poinsettia Patch, Szalag/Ribbon: Rayher


Ez pedig egy CD, ill. DVD tartó. Egy egyszerű karácsonyi ajándék: nem megszokott karácsonyi zenék lesznek rajta :-)


Köszi, hogy itt jártál! Szép napot :D

Nincsenek megjegyzések: