Oldalak

2009. december 30., szerda

Hugo ajándéka :D

Hugom azt kérte, csináljak Neki fülbevalót... Mivel az ízlésünk nem igazán egyezik, elsőre nyeltem egy nagyot :-) De szerencsére az utóbbi időben az Övé változott, úgyhogy megpróbálkoztam... Ez lett belőle. Kíváncsi vagyok, tetszik-e Neki :-) Nekem úgy megtetszett, hogy asszem magamnak is készítek egyet :D
(Boccs a fotókért, távolról sem adja vissza a füliket.. ezt még gyakorolnom kell :D)



Ez pedig még egy:



És hogy ne csak úgy adjam oda, készítettem egy "tartót" is hozzá - persze scrappelve :-) Ha nem tetszik Neki, akkor kidobja, vagy album helyett füli tartónak használja, a cimkéket meg könyvjelzőnek (vagy elajándékozza :-) A feliratozás örömét meghagytam Neki :-)



Ez pedig Hugom barátjáé lesz. Üzenet tartó (vagy mi a szösz...). Készen vett fa alapot díszítettem, aminek a hátulján van egy pici mágnes - így vízszintesen és függőlegesen is lehet használni.


Köszi, hogy benéztél! Szép napot! :D

Nincsenek megjegyzések: