Oldalak

2009. március 31., kedd

Simnon mondja: Szeretünk / Simon Says: We Love U

A Scrap.hu Valentin (Kit Klubos) készletével készült, és persze erről sem hiányozhatott az imádott Simonos pecsétem :-))
I made this pade with the Scrap.hu Kit Klub / Valentin set, and You can find also my beloved Simon stamps :-))


Anyagok: papírok, gomb, gyöngytoll: Scrap.hu Kit Klub / Valentin, virágok: Prima, Rayher, pecsét: Simon Says Stamp ALL MY LOVE
I used: papers, button, pearlpen: Scrap.hu Kit Klub / Valentin, flowers: Prima, Rayher, stamp: Simon Says Stamp ALL MY LOVE

Zuramnak készült, ez volt a kedvenc fényképe rólunk akkor éppen. Én a piros papírba zúgtam bele, de aztán egyre több minden került rá. A szívecskés lap állati klasszul nézett ki, az egyszínű kartonokat meg szintén imádtam, mert tök jó kis kiegészítőket lehetett fabrikálni belőlük! És persze rákerült 2 pecsét a Simon Says Stamps ALL MY LOVE Wedding Exclusive készletből is:-)) A gyöngyöző tollal nekem nagyon meggyűlt a bajom, emiatt ugrott az elképzelésem. Az indát a fekete kartonból vágtam ki, annjak a díszítése és a virágok közepén a fehér cucc "Relief Paint" (az Alkotóműhelyes Rékától kaptam az 5letet) 3 Prima virág pedig Timcsocától való - köszi itt is! A 4. virág Rayheres, csak tintázva, hogy passzoljon.

I created it for my Husband, this was His favorite picture from us. I loved this red paper :-) I used Simon Says Stamps ALL MY LOVE Wedding Exclusive set. I cut the swirl from the black paper, and used "Relief Paint" on it - it has a super look :D

Kicsit közelebbről:
And a bit closer:


Köszi, hogy benéztél! Legyen szép napod!
Thanks for visiting, and have a nice day!

2 megjegyzés:

Timcso írta...

Örülök, hogy felhasználtad őket, már én is egyre bátrabb vagyok velük!:))Nagyon szép oldal, a fénykép feletti inda szuper és a fotó is rólatok!:)

{Hana} írta...

Köszi :-)) Hát néha nehéz nekem is rászánni magamat, hogy "elpazaroljak" egy szép virágot ;-)