Oldalak

2009. január 7., szerda

Képek

Csak néhány kép... / Just a few pics...

Karácsony / Xmas:

"Nem kell más Karácsonyra csak Ti"
"All I want for Christmas is You"


Nem érdekel a Karácsonyfa! Fényképező van nálad Mami!!
I don't care the X'mas tree! You got camera Granny!!


Először a zongoránál / First time at piano

Andiéknál / By my Cousine:


Bars és Yasmin - hát nem tündéri???
Bars &Yasmin - isn't she cute???


Da Silva család/Da Silva Family: Joau, Yasmin, Andi

Balatonfüred és Balcsi /Balatonfüred & Lake Balaton:





Mikor fogom megszokni, hogy 15 percre lakunk innen...
When will I get used to it - it's only 15 Min. from our home ...

Szép szerdát Mindenkinek!
Have a nice Wednesday!

12 megjegyzés:

Ancsika írta...

Jó képek! Bars gyorsan nő. És ez az utolsó kép csoda! Irigy vagyok!

Katica írta...

Jééé,itt voltatok füreden :-)
Jók a képek.Etettetek kacsákat????
Kár hogy nem futottunk össze :-(
Na de majd még lesz rá lehetőség.
Mikor költöztök???

Kata írta...

Tündéri a kisfiad. Nagyon jó képek. Az utolsó miatt én is irigykedem kicsit :-))

{Hana} írta...

Köszi! :D
Füredre "véletlenül" kerültünk... egy séta erejéig csak, úgyhogy ezért nem telefonáltam ;-) Tavasztól viszont asszm többet megyünk úgyis ;D Psszt!

Szunyo írta...

Nagyon szépek vagytok, Bars meg egy Tündér! :))

{Hana} írta...

Köszi!! Hát igen... Ő 1 tündér :D

Katica írta...

ok,remélhetőleg tavasztól Én is ott fogok már lakni...remélem sikerül :-)
Bars nagyon édes ahogy koncertezik :-)
Amúgy vár rád egy kérdés a blogomon :-)

Izabella Szabó írta...

Ugye milyen klassz,hogy csak egy ugrás a Balaton!Én nem irigykedem :))Beköltöztetek már?

Katica írta...

:-) Én sem irigykedem :-)

Amúgy gyere majd a blogomra egy baráti ölelésre :-)

Unknown írta...

Szépek vagytok, nagyon! :)

Hámos Beáta (betsie) írta...

Én viszont irigykedek itt ezerrel! :) De legalább lesznek ismerősök, ha költözünk! :)

{Hana} írta...

Köszi Csajok! :-)
Hát igen, szebb, mint egy "két - fa - van - és - semmi - más - park" egy nagyvárosban :-)))