Oldalak

2008. december 9., kedd

Könyv

Bars Maci sorozat 2. kötet :-) és ahogyan nagyjából készült:
Bars Bear serial No.2. :-) And how I made it:


Vastag kartonból kivágtam a borítót, középre a gerincet, és felragasztottam egy szép piros színű csomagolópapírra. A széleket behajtottam (néhány helyen kivágtam a papírból) és ragasztottam.
I cut the front-, back cover, and spine from a chipboard, and paste on the inner side of the red a paper. Than paste the edges on the inner side (some places I cut off from the paper).

A túloldallal ugyanezt műveltem...

I did the same thing with the other side too.

Dupla lapokat vágtam, és alul - felül összevarrtam őket.
I cut double pages, than sew it together in two place.

Amikor alul, felül összevarrtam, jól beragasztóztam a gerincet, és hagytam száradni. Utána az első és az utólsó lapot ráragasztottam a borítók belsejére, és kész is :-)
When sewing was ready, put a lot of glue on the spine. When it become dry enough, I paste the first page on the inner side of the front cover. Than the last page on the inner side of the back cover. And ready! :DBars imádja :-) Remélem kitart legalább Karácsonyig :O Köszi, hogy benéztél!
Bars do love it :-) I hope it will last till Xmas at least :O Thanx for coming!

3 megjegyzés:

Kata írta...

Nagyon jó ötlet ez a könyv! A gyerekek imádnak fényképeket nézegetni!

{Hana} írta...

Köszi :-) Igen, imádja könyveket, a képeket, a fényképeket.. pláne amiket (fel)ismer :-) Innen jött az 5let...

Hámos Beáta (betsie) írta...

Jaj, nagyon tetszik! Klassz ötlet és gyönyörű kivitelezés!