Oldalak

2008. november 20., csütörtök

7 dolog

Blogos játék megint - és végre ideértem, hogy írjak is.
Igazából olyan rengeteget változott az életem többször is, hogy másnak egy életre elég "titkom" van :D Úgyhogy csak ami most hirtelen eszembe jut...

1. Imádom!! a Családom, és minden nap hálát adok értük. Nagyon büszke vagyok a férjemre és a fiamra. Ez köztudott :-)) De az már nem, hogy 26-7 éves koromig nem akartam családot, se férjhez menni, gyereket meg pláne. (Mindkét szülőm kétszer is elvált - nem szerettem gyereknek lenni(NEM a szüleim miatt!), minek keserítsem meg még valaki életét, pláne a mai világban - nem voltam oda úgy a gyerekekért, ahogy a legtöbb nő...)
2. Japán a szerelem. Minden :-) A nyers hal is - vegás létemre ;-) Oké, az édes sült bogarak nem....
3. És a tenger. Meg a meleg... Úgyhogy valami tengerpartra szeretnénk költözni, mondjuk Szicíliába. Mivel az olasz kaját naaaaaagyon szeretem :D De Hawaii is szóba jött :-)
4. Az aikido rettentő fontos az életemben - és rettenetesen hiányzik. Nem, még annál is jobban. A mozgás, a jókedvű edzések, hogy a Zurammal "táncolhassak"... (Hol vagy már Te Kedves és Gyerekszerető bébiszitter????? )
5. Kutató szerettem volna lenni, vagy fényképész, aki sokat utazik. (Aztán meg még egy rakás más :-) És még mindig lehetek - 80 éves koromig ráérek :-)
6. Hálás vagyok a géneknek, hogy nem kellett soha fogyóznom. Most vagyok a "legkövérebb" :-))) Szülés után, zéró rendszeres testmozgás, és sok édesség mellett....
7. Szeretek főzni - szeretem a konyhát :D 1999 végén, az első normális albérletben kezdtem el, épp amikor vegás lettem ;-)

+1 Isteni citromtortát tudok! (Zuram erre megszólalt: Igen! Nnna, azt csinálhatnánk.... )

Én sem írok senkit. Többek között azért, amit sokan írtak...
Ami OLYAN, azt úgysem a blogodon keresztül tudom meg Rólad. Ami meg nem olyan, azt úgyis tudom - vagy leírod - vagy elmondod :-) Előbb - utóbb ...
Szóval inkább végy egy Badarkát, egy Michael Cluizel féle válogatás csokit, halgass valami vidám zenét, és nevess egyet!!! :-)

Tara - dadí - ladadí - dadada - és
Always look on the bright side of life - ahogy Brian-ék éneklik :-))

Nincsenek megjegyzések: