Oldalak

2008. október 4., szombat

A szeptemberi kihívás...

... az volt, hogy ne maradjak le a kihívásokról. Ám mégiscsak lemaradtam ;-( Illetve csak a feltöltéssel, mert azért elkészítettem. Már a hét elején megvolt, de ha már lemaradtam, nem akartam megszakítani a mini albumos részt.
A Scrap.hu (pöttyös háttér, pecsételt kör, kör köré írás) és ScrapxScrap (kör, gomb, pecsét) kihívása egy kicsit egybeesett, ezért pláne jó lett volna...
Mindkettőnél a KÖR volt az egyik elem.


Hát tettem rá bőven :-) Egyszerűnek indult, és megint csak tobzódós lett, mert épp elég nehéz és sűrű napjaink voltak. Kicsit ellensúlyoztam ezzel :-))) Szokásomhoz híven játszottam a szöveggel. A felirat kör körül van, ezüst zseléssel írtam, ezért nem látszódik annyira.

SOHA NE FELEJTSD EL DRÁGA KISFIAM: HOGY AZ ÉLET CSODÁLATOS
JÁTÉK

A "hogy" lett volna benne, csakhát.... így jött ki szépre ;-) Az elmúlt évünk, páne a nyarunk eléggé húzós volt... és néha elég nehezen is éltük meg... Nagyon szeretném EZT megtanítani valahgyan Barsnak, hogy "csak" játék az Élet, nem kell félni, nem kell görcsölni, minden úgy alakul, ahogyan neki a legjobb lesz (még ha pillanatnyilag nehéz is, még akkor is ha éppen katasztrófának élné meg...), legyen vidám, vegye könnyen az akadályokat, nevessen a dolgokon, nevessen sokat.... mert az Élet nevű játék alapjáben véve CSODÁLATOS!!
A fényképek Őszödön, a parton készültek, és a körös kihívásokat látva egyből ezekre gondoltam, mivel Hugom nagy és zöld, kör alakú felfújhatós fotel-matracában ülünk rajta - ráadásul mind a 3an!
Az alap egy K&Co-s papír, amit körbekrétáztam. (Egy másik, mint amit szerettem volna, mivel az túl szép volta ahhoz, hogy ekkora részt kitakarjak belőle, vagy összevagdossam.) A fehér fotokarton széleit vágtam, aztán inkább téptem, körbekrétáztam, aztán kiradíroztam mert túl sötét lett, végül fel is pöndörgettem.
A pöttyök eredetileg nem szerepeltek a tervben, csak kísérleteztem és úgy megtetszettek, hogy végül ittragadtak. Egy másik (kétoldalas) mintás papírból köröket vágtam, és felpödörtem a szélüket. A fényképeket kivágtam, a feliratot Word Arttal formáztam, nyomtattam, vágtam. Szintén ebből a mintás papír maradékából vágtam ki a virág-mintákat.És amikor mindez megvolt, elhelyezgettem őket, és kitaláltam, hova kerüljenek a kör-pecsétek. (Zöld akrill festékkel megvalósítva)
A nagy fénykép ragasztása volt macerás, mert a bal oldala a karton alatt van, a jobb meg felette. Úgyhogy ezt és a fehér kartont (külső széle + a kör mentén) egyszerre felragasztani kétoldalas ragasztóval nem kis mutatvány volt, ráadásul úgy, hogy pontosan a helyén is legyen! :O A többi már gyerekjáték volt.
A gyönyörű virágjaim, KIRÁLY Mesi féle festett miltonokkal vannak rögzítve - köszi érte ismét, és mindig! :D Végül strasszokkal díszítettem ezerrel (mehettem is újabb adag körömstrasszért a Rossmann-ba, ahol is elcsábultam és vettem egy bélyegzős készletet - de psssszt!!!! :-) és a nagy körben, az alapon levő egyik mintát csillámos ragasztóval még jól körberajzoltam - ami nem volt olyan jó 5let, mert ici-picit hullámos lett ;-(
A lepkét egy nagyon vastag átlátszó nemtommiből vágtam ki, és csak a bal felső részénél ragasztottam fel, ahol szürkés a kép alatta, hogy ne látszódjon a ragasztás. Kicsit úgy néz ki, mintha megölelném őt is :-)
A hosszú bla-bla után részletfotók:





Már megint nem bírtam ellenállni a sok képnek :D

Mentem fénykéet előhívatni az esti szkrepcsetheeeeeeeeez!! :-))
További szép napot, és jó készülődést annak, aki jön este :-)

1 megjegyzés:

Tina írta...

Érdekes, hogy nekem csak a részletfotókon keresztül jött át, hogy az egyszerű látszat ellenére a nagy képen milyen alapos, aprólékos munka ez is!:-O Csodálom a türelmedet, fantáziádat, a kivágott, strasszköves virágok különösen nagyon "hanásak"!:-)