Oldalak

2008. október 3., péntek

Mini album - folyt.5.

És akkor elérkeztünk a végéhez! Ezek az utolsó - szóval valójában az első oldalak. Ezeket is egyszerűbbre szerettem volna, mint a hátsókat, hogy keretet alkossanak. De azért trükkösebb lett :-)) Éppen ezért nem fordított sorrendben, hanem rendesen teszem fel :D


A kalózos oldalhoz kivágott virág szirmának zöld szélét itt használtam fel 3D-sítve, a virág közepébe strassz került.


Így lehet felhajtani a lapot:


Ahogy hajtom, a fénykép átfordul, ennek a hátoldala a BARS feliratos cimke. ;D
Belül egy kék-fólia oldal lapul:


A mintavágott oldal először túl széles lett, így amikor utánavágtam, akkor keletkezett a hullámszerű darabka :-) A fényképet zselés tollal körberajzoltam, sárga akrillpecséttel és egy strassz szivecskével dobtam fel. Majd még egyszer kerül az oldal szélére rajzolt varrás, csak legyen megfelelő eszközöm. Sajna a zselés toll elmaszatolódik, ezért azt le kellett törölnöm :-(


A túloldalról:


Vágtam egy akkora darabot a csíkos papírból, amekkora a fénykép, rápecsételtem a BARS feliratot, majd művészkéssel kivágtam a betűket (A BARS feliratos cimkén levő "B" innen való : -). A fólia túloldalára, a fénykép mögé ragasztottam fel. Tettem még rá egy "körös virágot," és erre az oldalra is egy strassz szivecskét.


A világoskék, sima lapra a virágos lap maradékából vágtam szirom-darabokat, egy másik maradékról pöttyöket, és ezek lettek a "minta". Világoskék pecséttel pecsételtem az állatokat, és a pettyezett köröket, aztán fehér zselés tollal áthúztam a vonalakat, és "körbevarrtam" az oldal széleit.
A másik kék fólia közepéről kivágott darabka került fölülre (az alsó kék kommentkártya volt a sablonom, ezért egyforma méretűek) A kommentkártyán levő napocska közepére is még tettem 3D-s pöttyöt :-)




És ezzel vége - illetve itt az eleje :-)
Az elkészítése közben remekül szórakoztam - azt hiszem látszik is :-) De nem tudom, mikor vállalkozom megint egy ennyire összetett munkára!! :O

További szép 7végét!!

3 megjegyzés:

Rika írta...

Most végre végignéztem. Nagyon klassz, különösen a kihajtható oldalak.

Jovi írta...

Hana, nagyon szuper lett, komolyan, ezek a kihajthatós oldalak egyszerűen nagyszerűek:D

Hámos Beáta (betsie) írta...

Nagyon klassz lett ez a minialbum, wow!!!