Oldalak

2008. szeptember 27., szombat

Család staféta

Végre van egy kis időm :O Még a nyáron készült, a Scrap.hu-s család-os stafétára. Akik a scrap-talin voltak, azok láthatták - milyen más is élőben :D


Háttérpapír: fotokarton, mintás papír: Daisy D's, nyíl: nyomtatható fólia
technikák: aranyozás, gombok, varrás, tépés, cimke, házi-kaparós
betűk: idézet - 1942 Report, "családunk" - Cheri, "mi" - cheri liney, a többire nem emléxem...

Mesi után következtem, és nagyon könnyű dolgom volt: anyira tetszett az oldala, hogy egyből ihletet kaptam :-) Nagyjából átvetem az elrendezést, varrást, ahogy a nyíl a szöveg felől a fényképünkre mutat. A szövegből "csak" az "a" betűt vittem tovább - mert EZ a szám a mi kis családos dalunk... szóval mindenképpen ezt KELLETT rátennem: (Anima Sound System-től való:) "A Boldogságod találd meg és csinálj sok-sok gyermeket..."
Fehér fotokarton az alap, óarany akrill festék és egy mosogatószivacs segítségével bearanyoztam a széleket. A Daisy-s papírt téptem, a kapcsos zárójelet szintén fotokartonra nyomtattam. A nyilat egy nyomtatható fólia recés oldalára rajzoltam zselés tollal, a csíkok alatt ragasztóztam be, hogy ne látszódjon. A "MI" felirat egy körön van, amit 3 D-sítettem, de a gombok miatt ez nem látszik. Körberaktam gombokkal, az egyikre felfűztem a "kis" cimkét. A "családunk" szintén nyomtatva, körbevágva, ragasztva, 2 gombbal megspékelve. A varrott virágokkal már jóóóó rég szemezek, egy csomó oldalon láttam, úgyhogy nem tudom senkihez sem kötni konkrétan, honnan is jött az 5let... Ja, persze kézzel varrtam :D
Az idézet házi kaparós módszerrel készült, ezért csöppöt halovány :(
Elég ritkán készül 3unkról fotó, és most ismét jó alkalom volt rá. Júliusban éppen Őszödön voltunk, Hugom kezébe adtam a gépet, hogy fényképezzen le minket. Én elképzeltem, hogy milyen képet szeretnék, ami persze nem sikerült, merthát Bars nem gondolta ÚGY. Ez lett belőle:


Szóval feladtam, aztán már csak feküdtünk, Apa teljesen kiterült, én Hugommal dumáltam, Bars játszott, Hugom meg kattogtatott. Hátha lesz egy használható köztük... ezt választottam végül:


A képekből lett egy csomó aranyos, úgyhogy készül belőlük egy minialbum... lasssssan...

Ha már aranyozásnál tartunk. Már többször kérdezték páran, én hogyan cisnálom... őőő.. magyar módra :D Mesinél látottakon vigyorogtam anno, hogy lám-lám, én is úúúgy!! Kezdődőtt pediglen, hogy beleszerettem az ó-aranyozásba. Mivel sokmindenre nem fussa, ezért olyasmit kellett választanom, amit sokszor, többféleképpen, többmindenre tudok használni - akrillfesték :-)
A szélek aranyozása rém eccerű: mosogatószivacsból levágtam egy csíkot, belemártogattam, és jóól bemázoltam a papír széleit. Lehet csak szimplán végighúzni a széleken, vagy kissé rányomkodni, tessék kísérletezni bátran! Ha rányomkodom, akkor a szivacs tulajdonságainak köszönhetően kissé pöttyös lesz, mint ennél az oldalnál is. Így néz ki közelről:


A régebbi fényképalbumnál a borítóná csak nyomkodtam, a belső lapoknál pedig először végighúztam, aztán kissé nyomkodtam:


Ami külön nagyon tetszik a festékben, hogy vastagabb réteg, mint pl. a tinta, így ad egy jó tartást a lapnak :-)

Jó alkotást mára is! És szép napot!
Köszi, hogy benéztél!! :D

Nincsenek megjegyzések: