Oldalak

2008. július 26., szombat

Pillanatok

A scrapponthu júniusi kihívása ismét nagyon inspiráló volt. Arra késztetett, hogy gondoljam át az életem. No, nem mintha nem tenném meg néha...
Hát íme:


A szöveg:
Néha úgy éreztem, megőrülnék a monotóniától, ha nem lennének ezek ez EGÉSZ NAPOMAT BEARANYOZÓ PILLANATOK.

Szégyen, nem szégyen, és bizony Esztergomban rosszul viseltem, hogy be vagyok zárva, a legtöbb barátomtól, ismerőstől, rokonomtól távol. Ha nem lett volna az internet, és többek között a scrapponthu... ;-) Azonban Barsnak sikerül mindig mindnet elfelejtetnie velem egy másodperc alatt. És EZ az, ami miatt mindent megér ez az időszak :D
Eredetileg másképp terveztem ezt az oldalt, de ahogy "megrajzoltam" a köröket, olyan jól néztek ki, hogy végül nem vágtam ki őket, hanem így használtam fel a fényképeket. Végül is miért ne lehetnének a fényképek maguk a háttér is? Úgyis Bars tölti ki a napom nagy részét ;-) A körök egyébként egy rotring és egy teáscsésze segítségével készültek ;-) Találtam egy csészét, ami pont megfelelő átmérőjű volt, ezt "rajzoltam körbe. Kivettem a hegyet a rotringból, így gyakorlatilag lekapartam a színes felületet a fényképről. (Ha nem ilyen egyenletesen teszi az ember, állati jól néz ki! Majd eccer megcsinálom úgyis!)
Az alap egy fotokarton, aminek bearanyoztam a szélét a szokásos óarany akrill festék és egy mosogatószivacs segítségével. A fényképeknek csak 3 szélét ragasztottam le, mert mindegyik alá jön még egy kommentkártya, amin kis leírás lesz a képről, no meg a dátum. A kártyák széleit is bearanyoztam, és a dísz-nél fogva lehet őket kihúzni.


A felső felirat kézzel, majd nyomdával - egyenként nyomtam őket, hogy jó össze - vissza legyenek, akárcsak a "különleges" pillanatok ;-), és szintén arannyal, hiszen "bearanyozzák" a napom;-) A "z"-t sajna elrontottam... :-(
A PILLANATOK feliratot fotokartonra nyomtatam, majd kivágtam, és a széleket krétáztam, hogy jobban látszódjon, hogy nem az alapra van nyomtatva.
Részletek:





Örülök, hogy benéztél! Jóéjt! És SOK BOLDOG pilalantot kívánok Neked is !:D

1 megjegyzés:

Tina írta...

Szia Hana, kukkants be a blogomba!;-) Tina