Oldalak

2008. március 31., hétfő

Ha Szentendre, akkor Vic és csokibolt

Szombaton Veszprémben voltunk(erről majd később), úgyhogy nem lettem kész a scrappes kihívással-pedig én voltam a házigazdi(irulpirul szmájli) És vasárnap is galád módon elhúztunk itthonról, mert olyan gyönyörű idő volt, hogy nem bírtunk itthon csücsülni!
Áki szülinapja lévén kérdeztem, hogy tortát kér-e, vagy kiránduljunk egyet Szte-re. És az utóbbit választotta, naná, hiszen ez egyúttal a csokiboltot jelenti;-) Szóval meglátogattuk Vikit, legeslegjobb barátnőmet, és sétáltunk 1et 4esben. Imádom Szte-t, ide jártam gimibe, és laktam is itt pár évet - és örülök, hogy túl vagyok mindezen :-) Gyönyörű (csak túristából van TÚL sok az én ízlésemnek.)
Még jó, hogy autóval tudtunk menni, mert olyan az időjárás, hogy Barsnak vagy 2 garnitúra ruha kell... de persze ilyen melegre nem számítottam, úgyhogy vékony sapi nem volt nálunk. (Olyan lelkiismeretfurdalásom volt, hogy el is határoztam, egy darabig bundabugyitól kezdve az ujjatlan kistrikóig mindent bepakolok!) Nanáhogy rettenetesen aggódtam, így amíg találtunk valami praktikusabbat, addig Viki sálját tekertem Bars fejére:-) És hogy ne legyen nyugtuk, utána meg azon aggódtam, nehogy mohamedánnak nézzék, és még baja legyen. (Anyám a nem komplett)

Néztünk sapikat - de vagy csipkés volt, vagy kicsi, vagy kicsi-és-csipkés. Végül kiegyeztünk egy elfogadható színű kendőben, amiben elég vagesz lett:

Kedvenc templomom előtt (a szokásos dilemma: vagy a torony marad le, vagy mi...így kompromisszum lett: egy kicsi belőlünk, egy kicsi a toronyból)

És Vikivel (nem is magasabb ennyiveeel, csak lejtőn állúúúnk!! ):

Betértünk az angyalos boltba is, de csak apróságokat vettem :-)

És végül a FŐ cél: a csokibolt! Nos, mi Gombóc Artúr rokonai vagyunk, úgyhogy szeretjük a lyukas csokoládét, töltött csokoládét, töltetlen csokoládét, kerek csokoládét, szögletes csokoládét, stb.stb. (Csak a rossz minőségű csokit neeeem!) A bolt icike-picike, de itt aztán lehet válogatni - csak a pénztárcánk győzze! (Ajánlat: Egyik kedvencünk Michael Cluizel
"1ers Cru de Plantation" csokiválogatása - 16db (8féle) kis csokikocka, amiknek különlegessége, hogy egy csoki, egyazon ültetvényről származó kakaóbabból készült. És TÉNYLEG más ízük van :-) no, ilyet most nem vettünk az ára miatt)
Csak 2 félét: egyet a nagy kedvenc Chilis-ből (illetvehát pepperonis tulajdonképpen, csak mi hívjuk chilisnek...) és egy rózsaborsos csokit - imádom a csomagolásást is, olyan, mintha pipadohány lenne;-)
Elsőre meglehetősen furának hangzik - csípős csoki??? (kb., mint a dinnye sóval) De isteni, érdemes kipróbálni! Pedig én utálom a csípős kajákat (a kare-raisu kivételével :-), de ezt NAGYON szeretem! Persze fontos alap, a jó minőségű étcsoki...
És ajándék 5let is van bőven - Joe (Józsi, Anya "pasija";-) pótapánk) névnapjára találtam is 1 szupert: mini szerszámkészelt csokiból!

Örvendtem, hogy itt jártál! :-) Egyél sok csokit!!



Nincsenek megjegyzések: