Oldalak

2008. március 25., kedd

7-et egy csapásra!

A scrapponthu-n a 7.gyorskörre végül a legnehezebb megoldást csináltam meg - úgyis aktuális volt(19-én lettem kész vele :-). Igazából az elrendezés egyből beugrott, csak a képek kiválasztása okozott HOSSZÚ órákig tartó fejtörést... Az volt a feladat, hogy soksok mindenből(meg voltak adva) 7et rakjunk rá. Eredetileg "fellógatni" szerettem volna a cimkéket, de ahogy ráraktam a fehér alapra, olyan jól nézett így ki - mintha csíkosl enne a háttér :-) Szóval így maradt. A mondatok: Szeptemberben megszülettél - Októberben mindent figyeltél - Novemberben tanultál kacagni - Decemberben dolgokért nyúlni - Januárban kezdtél forgolódni - Februárban elindultál-hátrafelé - Márciusban pedig... fél éves lettél! Szerettem volnam indent SK? de idő hiányában a Laugh everyday-feliratot, és a pecsétet csak kinyomtattam, a számok pedig K&C matrica.
Végül ez lett belőle:


Kössz, hogy jössz :-)

2 megjegyzés:

Mesi írta...

Jajj, de édes ez a kis manó! Imádom a vigyori pofiját! A kihívást pedig szépen, elegánsan, Hanásan oldottad meg - mint szoktad.

{Hana} írta...

Köööszi :-) Itt nincsen irul-pirul szmájlim ;-)